Prensiminannesi [bilinmeyen] sizinki kaç aylık tı. Bende düşünüyorum da bebekken daha çabuk atlatıyormuş diye duymuştum. Ama eşim ben dayanamam diyor
Furkansmomy [bilinmeyen] gece pek değiştrmedim kaka yapınca değiştrdim bugün hiç aglamadık rahatız şükür 🤗 dedğinz gibi 2.gün bişey kalmıyo Suya oturtmadınız siz dimi
JrEminJrbusra Furkansmomy saat başı verdim zaten azcık doktor ver dedi 4 te ağlamaya başladı 8 de son kez verdim bidaha vermedim 10da da uyudu 3 e kadar uyandığında da ağlamıyodu emip uyumaya devam etti
hmayaz bzde 3.5 aylığız iki gün önce olduk. bugün suya oturduk bandajını cıkardk o şekilde yapmamız söylendi. snrasnda kremledk. benim bebeğimin kasıgında biraz morluk olustu. çoğunluk pipide oluyomus ama bzmkinin pipi üstünde kasık bölgesnde var. bu şekilde olan varmı acaba. pztesi kontrole gidicez tekrar.
Furkansmomy hmayaz bi bilgim yok ama kötü bişey değildir canm merak etme zaten kontrole gitcekmissiniz Bizim de bugün 2.gün dünden beri suya oturtuyoruz krem sürüyorum öyle devam ediyoruz bakalım
inismona [bilinmeyen] sırf çocuğum sünnet olacak diye damaryolu açacaklar,hemogram tüp kan alacaklar bensiz buz gibi ameliyathaneye gidecek diye hastane tanıdık sağlık memuruna yaptırdık bugün. Eşim ve ben hemşireyiz. başında ben durdum. Şu günü bi atlatsaydık ayaklarını hareket ettirdiği an ağlamaya başlıyor yavrum çok zor uyudu😔
Mystery inismona damar yolu neden açılıyor biz de açılmadı kan da alınmadı, acil müdahele odasında lokal anestezi ile yapıldı
Furkansmomy inismona hayırlı olsun yapılırken agladı mı? Benim oglum aglamaktan helak oldu bebeğim şuan iyi ama ben 2 gün oldu hala travmayı atamadım
inismona [bilinmeyen] valla yapan abi aynı zamanda çalışma arkadaşımız. Adam evden gidince ben başladım ağlamaya. İşlem esnasında hiçbir şey anlamadı ama iğne yaparken çok ağladı içim parçalandı 😔birde lokal anestezinin etkisi geçti uğraşıyoruz bakalım şimdilik 😔
Mystery Furkansmomy bende 4.5 aylıklen yaptrdım milletin bebeği uyuyarak oluyor benimkide 45 dk sürdü ve 45 dakika boyunca ağladı ben fenalaştım beni çıkardılar😂 bende uyuşmadı mı acaba diye 1 hafta yatamadım inanın video çektik izleyemedim bile, ilk gece kötü geçiyor sonra geçiyor şükürler olsn🙏🏻
Furkansmomy Mystery geçmiş olsun valla biz de aynı ya işlem boyunca aglamaktan helak oldu bebeğim böyle bas bas aglata aglata mı yapıyosunz dedim hepsi aglıyo normal dediler 😳biraz daha sürseydi ben de düşüp bayılcaktım artk yani 2 gün oldu travmayı atlatamadım neyseki bebeğim iyi ve ilerde hatırlamayacak😋
Mystery inismona ya korktu bacakalrı ce elleri tutulduğu için rahatsız oldu ama bir dakika mı susmaz mahvoldum ben işlemin başından sonuna kdar ağladı uyuşmama olasılığı aklıma geliyor daha kötü hissediyorum
Ayb Ben dikişle değil klipsle yaptırdım 2 aylıkken sadece ipnede biraz ağrıdı sonrası rahat geçti dikiş yerine idrar felan temas etmediği için rahatça yaptı çişini hiç yanması olmadı suya oturttum sık sık klios çıkınca da kremini sürdüm hep gayet rahat geçri ağrısı sızısı olmadı sanki tavsiye ederim
Ayb İşlem de 5 dk ya sürdğ ya sürmedi iğneyi yaptı sonra uyuşmasını bekledi klipsi takıp fazla deriyi keserken gülüp oynuyordu hissetmedi bile ilk gün ağrı kesici verdiler bitti gitti pipi yerine yanlışlıkla dokunuyordum öyle ağlaması sızlaması olmuyordu