Selocaann ben emziriyorum ama kendim ilaç içmiyorum, ilaçsız atlatmaya çalışıyorum bugün 5.günüm oldu :( valla benimde temas edip pozitif olduğum kişi ile aynı ev ortamında yarım saat kalmıştım , bebeği kucağına almadan benim kucağımda biraz sevdi sadece sonuç bana bulaştırmış🤦🏻♀️Aynı ortamda annemde vardı o negatif çok ilginç bir hastalık bu yorum yapmak doğru olmaz, temastan 3-4 gün sonra test doğru sonucu verir kendinize test yaptırın bebeği hırpalatmayın derim ben kendim pozitif olmama rağmen bebişe test yaptır madım