nurelem ben sadece eşim için kızmıyorum ki, pozitif olduğunu bile bile elini kolunu sallaya sallaya hastaneye gidilmez, oradaki insanlar da risk altında oluyor başkası yapsa kızacağımız şeyler, sıradan bir hastalık değil sonuçta.
yoksa canımın nasıl yandığını anlatmam mümkün değil annem için..