CanK geçmiş olsun aynı durumu bizde yaşadık kayınvalidem kayınpederim bir hafta evlerinde hasta yattılar. Covidi konduramadılar kendinlerine üşüttük biz dediler eşim hergün gitti kontrol etti hep maskeyle onlarda maskeli tabi sonunda ateşleri çıkıp düşmeyince ambulans çağırdılar ambulans alıp getirdi hastaneye ama eşim hastane içinde işlemlerini yaptırdı bir sürü covidlinin arasında kaldı öksürenler tıksıranlar o sırada tabi annesine babasına da temas etmiş sedyeye alınırken falan hatta eşim ben bugün korona olmazsam bidaha hiç olmam dedi ama olmadı çok şükür yani korkma