Arzuayse benimde öyle canım et parçası var kırmızı kızlık zarının parçası oluyomus o burda bı arkadaşta yazmış benim annemde öyle demişti çok korkmuştum ben görünce bide doğumdan 4 ay sonra ilişkide bayağı kan geldi benden korktuk bayağı eşimle ama gidemedim korkumdan doktora şimdi de arada ilişki sonrası minik nokta şeklinde pembe kan oluyo peçeteyle bakıyorum o et parcasindandir diye umuyorum doktora gitmeye çok korkuyorum kabusum resmen doğumum kolay oldu ama o çatal beni mahvediyor 🙄😔😔