AyseM öncelikle geçmiş olsun inşallah en yakın sürede düzelir. Ben normal Doğum yapmadım ama kesinlikle önerebileceğim afiyet hastanesinde fazilet görgülü hanım var. Ona olan güvenim sayesinde o hastanede Doğum yaptım diyebilirim. Gerçekten çok iyi bi doktor. Bi ona da görünmeni tavsiye ederim. Muayene ücreti de 155 tl verdim son gittiğimde