Esrasgn çok geçmiş olsun canım sana da. Normal doğum kolay diyorlar ama sezeyan olanlardan benden daha çabuk iyileşti. Dediğin gibi artık doktora da gitmek istemiyorum. Her gittiğimde çatala çıkıyorum ve canım çok yanıyor artık korkulu rüyam oldu. Psikolojim bitmiş durumda sürekli ağlıyorum sanki hiç iyileşemeyecekmişim gibi geliyor. Ben daha hiç birliktelik de yapamadım aşırı korkuyorum hazır değilim hiç.
Allahım şifa versin inşallah bize 🙏🙏🙏