AyseM canım benm 4ay oldu hal düzelemedm dogumum zor oldu benm cadım resmen içimi parçalamıs heralde bende parca sarkıyodu hayta aynayla baktıgmda bende görüyodum smdı azaldı rahatlamaya basladm sabredıceksın doktor banada öle dedi bekleyeceksn dedi vücutla alakalı kendni anca topluyo kolay degl benm hem iç hem dış dikişlerim vardı 40a yakın dikişm vardı içdış