Perissmom siz benim anlatmak istediğimi anlamiyorsunuz galiba. Memeye inmiş süt ekşir bi miktar sağdiginizda yeni süt gelmeye başladiğinda normale döner. Burayi anlamiyorsunuz. Prof dedi bunu kimin neyin diplomasjni sorguluyorsunuz pardon ? Yengem calistiğu için uzun saatler memede kalan sütü asla almazdi bebek azicik sagdiğinda yeni süt geldiğinde emerlerdi iki çocuğundada aynisi oldu. Bunu açiklayin madem o zaman bana. Ben tamamen eksir demiyorum kii memeye inmiş emilmemiş sagilmamiş süt ekşiyor diyorum devami geldiginde normale donuyor.