Fatosssmomm kötü bir dönemin ardından yemek yemedim, uyku uyumadım vs derken sütüm kesildi. Yine de 3 aylık bebeğimin bir öğününü karşılayacak kadar geliyordu. Sonra gereksizin biri “sütün eskiyo bebeğini zehirlersin” dedi ve ben o psikolojiyle hemen emzirmeyi kestim. Velhasıl sütüm kökünden kesildi. Bunu doktora anlattığımda bana çok kızdı, nasıl böyle bir cahilliğe inanırsınız dedi. Anne sütünün bir damlası bile hastalıklara karşı antikor ürettiği için çok kıymetli onun için sütün eskimez kardeşim bir damlaysa da bebeğine içir.