Arkadaşlar merhaba benim 10 aylık bebeğim var 8 aylıkken ne yaptıysam sütümü içmedi bıraktı şimdi yeni yeni memeye tekrar geliyor gibi ama ben 2 aydık hiç emzirmedim Şimdi birinci sorum oğlum emse süt gelir mi? İkinci sorum göğsümü sıkınca süt azda olsa geliyor ama eskimiş midir o süt? Üçüncü sorum sütü içirsem bebeğim hasta düşer mi? bu konuda daha önce tecrübeli anneler ne olur yardım edin🙏🏻Bu arada çok zor göğsümü sıka sıka bir iki yemek kaşığı geliyor öyle süt akmıyor