Perissmom limonlukarpuzzz amacım polemik değil neyi açıklayayım ben size, mümkün değil diyorum memedeki sütte nasıl mikroorganizma üresin ve bozulsun mantıklı değil. Aşağıdaki makaleler de bunu diyor. https://nj.gov/health/fhs/wic/breastfeedingmyth.shtml https://www.romper.com/p/can-breast-milk-go-bad-inside-your-boobs-science-responds-6686757
Perissmom Fatosssmomm 2 ay memede süt üretilmiş beklemiyor ki memedeki sütte nasıl mikroorganizma bakteri üresin de bozulsun süt. benim sütüm hamileyken geliyordum 35. Haftada 40. Haftada doğum yapınca bozulmuştur bu süt diyip atmadım
DuygusuzHatun Fatosssmomm sen iyi bir annesin ve hep herkese herşeye rağmen güçlü olacak bir kadınsn asla cahil olduğunu düşünmüyorum tam aksine çok düşünceli bir annesin ❤
Fatosssmomm DuygusuzHatun teşekkür ederim 🥰 o kadar iyi geldi ki yazdıkların 🤗çok düşünceli güzel kalpli biri olduğun her halinden anlaşılıyor iyiki var sen gibiler iyiki varsın😇😇
nurhatun_ Fatosssmomm önce sağ göğsünü sonra tekrar tadına bak 😊 bebeğin emerse anlarsın zaten tadını o beğensin
DuygusuzHatun Fatosssmomm teşekkür ederim sende iyiki varsın 🤗😇 hissetlerimi söyledim hislerime güvenirim 😍😚
paputmoms Senin sütün bebeği hasta etmez ki şifa olur ona anca bence eme eme düzelir çoğalır sık sık emzir canım