Deniz__1509 ayy benim kız daha 2 ayı 10 gün geçti, bende böyle çok stresliydim, hatta ve hatta evde temassız ateş ölçer yoktu gece falan çok ağlar diğer teş ölçerle ölçemem diye eşime temassız ateş ölçer aldırdım 😂 iğneleri vurdular ağladı tabiki arabaya bindik hemen emzirmeye başladım sustu, sadede ilk gün birazcık huzursuzdu, yani sürekli ilgi istedi sürekli kucak istedi, ama ne bir ateş ne başka bir şey, hiçbir şey olmadı şükür 🙏🏻 calpol falan almıştım hatta o kadar emindim yani ateşi çıkacağından😂😂 Ama şunu söyliyim her bebekte farklılık gösterebiliyormuş, ama siz yine de hiiiç stres yapmayın en fazla ateşleri çıkıyor onda da calpol veriyorsunuz falan 🥰