Deniz__1509 evet benim oğlum da ateşlendi o hareketli çocuk o kadar sakindi ki ağlamadı, huzursuz da olmadı .. aşı yapılırken cırladı ama susturdum hemen☺️Korkmayın ateşi çıkınca da 38 i geçerde yarım çay kaşığı o da dolu olmayacak şekilde calpol verin dedi doktorumuz öyle yaptık ateşi düştü hemen ☺️Korkmayın her şey onun iyiliği için 💙