Akkt Doktorum önerdi. Ve yaptırmayı düşünüyorum açıkçası. “Devlet ödemiyor evet ama önemli hastalıklar bunlar. Devletin ödememesi önemsiz hastalıklar olduğunu göstermez. Aşı takvimine almak için firmalar ile anlaşmaya oturdu bakanlık Ama anlaşamadılar o yüzden aşı takviminde yok.” dedi hatta doktorumuz. Keşke devlet karşılasa herkes yaptırabilse, ama gücü yeten herkesin yaptırması taraftarıyım. 💐 Siz ne düşünüyorsunuz ?