Srht çok çok geçmiş olsun. Biz de Kızılay mahallesindeyiz. Kızım 10 aylık. Eminim sizin kadar güçlü duramazdım evladımın karşısında o an. 🙏🏻 Çok korktuk, resmen tavan üstümüze çöksün diye bekledik bekledik bekledik. O kadar uzun sürdü ki…. Allah ‘ım tekrarını yaşatmasın, Allah hiç bir çocuğu annesiz babasız, hiç bir aileyi evlatsız bırakmasın 🙏🏻🙏🏻🥺🥺