Belinayyy çok çok teşekkür ederim. İlk 2 sn kaçmak için uğraştım. Baktım kaçacak hiç bir yer yok! Zaten çok şiddetle vurmuştu o sırada daha da şiddetlendi! Kalıcaz enkazın altında dedim ondan sonra durumu kabullenince bari kızım en az hasarla atlatsın diye sakin kalmaya çalıştım. Boşluk yaratabileceğini sandığım bir yerde oturdum kızım kucağımda kafası göğsümde. Ne kadar belli etmesemde ben yüzümde korkuyu ama o yine de korktu! İçine oturmadı sadece çok şükür! Ama şimdi aklıma geldikçe ürperiyorum! Korkuyorum! Dün akşam elektrikler kesildi ödüm koptu!
Geçecek, atlatacağız enkazlarda kaldırılıyor yavaş yavaş…
bu arada bizim eve de ekip gelip baktı hasarsız raporu verildi. Ama teyzem ve kuzenim tahliye edildi. Ağır hasarlı tespit yapılmış.