Gmzakn öncelikle geçmiş olsun . Gelin kaynana postları eğlenceli geliyor belli ki o yüzden çok yazan oluyor ve böyle önemli postlar aşağı düşüyor tabi ki endişe ediyorum ve bir sürü başına gelen anne varmış sağolsunlar yazdılar ve bilgi verdiler sizi bilmem ama 2,5 aylık bir bebeğin idrarında kan lekesi olması çok daha önemli bir konu post un yukarı çıkması sebebi ile insanlar görebildi ve yardımcı oldular sadece daha duyarlı olunması gerekiyor bende elimden geldiğince tecrübeli olduğum konularda sıkıntı yaşayan herkese cevap vermeye çalışıyorum bu açıdan düşünürseniz neden bu şekilde tepki gösterdiğimi anlayabilirsiniz