Kadergls Benimoykum Çıkarsın maşallah, gaz çıkarırkende kanatmış olabilir bizimki de öyleydi sıkıyordu kendini surat kıpkırmızı sonra bomm :)) şükür 3. Ayın sonunda bitti normale döndük.
Benimoykum Kadergls maşallah çok sevindim sizin adınıza 😊 Bizimkinin de gaz sorunu azaldı Allah a şükür korkulacak birşey olmaması insanı rahatlatıyor kış günü sürekli çocuğu doktora götürmek zor
cicer0 Benimoykum tedirgin olmayın, sizin bol bol protein tüketmeniz gerekiyor. her gün yumurta yiyin hatta mümkünse 2 tane. aksam yemeginde de protein tabi, geçecektir.