Drkalpp aysenur_58 ya ben de ilk adetimi 4 aylıkken oldum ama bir aydır olmuyorum korkuyorum bi kaza filan mi oldu diye
Minikbirkalp zlhaa00 herkeste farklı oluyormuş demekki bünyeden bünyeye değişkenlik gösteriyormuş neyse oluruz elbet birgün 🤣😒
Kubraklc Minikbirkalp canim degiskenlik oluyo ama 1 yila kadar normel hatta emzirdigin zamana kadar . Cunku hormonlar malum. Ama bn 6 ayda olmustum normel dogum yPtim ve kistim vardi yani cok degiskenlik gosteroyo cok daha yenisin o yizden bnlari kafana takma hic
reynwoman Minikbirkalp ben emziremiyorum ama maalesef sütüm hiç yok kesildği için erken oldugumu söyledi doktorum emziren anneler daha geç adet görürmüş belki ondandır canım takma cok kafana olursun elbet merak etme korunmaya dikkat et ama cok cokkk 😬😬
Minikbirkalp reynwoman ona dikkat ediyorum ztn oğlum sağolsun aynı yatakta bile yatamıyoruz ki hala o derece huysuz ve huzursuz bir oğlum var 😊😊uyku desen nerdeyse yok gibi birşey o uyumayınca da sürekli huzursuz bizde ayrı yatıyoz malum adam sabah işe gidiyor 🤣🤣🤣
Dilan90 Minikbirkalp Ben ilk kizimi normal yaptim 40 nci gün regl oldum.2nxı kızımda Sezaryen oldum 40ncı gün yine adet oldum sonra 3ay olmadım kızım 4aylıkken tekrar gördüm bu ay bakalım olucakmı😊
Minikbebegim1 Doğum yapalı 63 gün oluyor hala kanamam bitmedi böyle olanınız var mı peki kan pıhtısı kalmış doktor dedi adet söktürücü verdi ama bi işe yaramadı
Gizemert Minikbebegim1 benim 70 gün felan sürdü Doğumdan sonra ama aşırı kanama olmadı o süre zarfında az az bazen leke şeklindeydi her seferinde bitti sandım abdestimi aldım sonra bi daha oldu çok zordu sonrasında normale döndüm şükür 😁😁
Deniz_1987 Minikbirkalp kızım 7 ayını doldurdu ve ben geçen hafta oldum😟 doktorum emZirdiğim için demişti
reynwoman Minikbirkalp anam keşke bizimkide ayrı yatsa 🤦🏼♀️😂😂 valla bu senenin bebeleri hep huzursuz galiba benım kızımda oyle maalesef bide bebekler 18 saat uyur diyolar ya yok tövbe bizimki tersine 18 saat uyanık gece beşikten bana 👀 böyle bakıyor 😂😂😂