Minikbirkalp evet öyle oldu gerçekten. Bide doğumum çok sıkıntılı oldu ölümden döndüm sezeryan olmasına rağmen. Rahim önce sertleşip sonra yumuşamış bundan dolayı kanamam artmış baya bi benim belden aşağısı uyuşuk olduğu için anlayamadım başım dönmeye başladı bayılacak gibi olunca fark edildi 2 ünite kan takviyesi aldım. Bu şekilde olmasına rağmen 70 gün. İnsan oğlunda aşırı kan var gerçekten 😁