FatmaKrbkl Bizde kullanmadık sağlık ocağının verdiğini bi kaç gün kesip denedim ve kaka yapmasına etki ettiğini fark ettim, ocean microfer var bebeğim de severek içiyor🌼
FatmaKrbkl F-Betul hastanedeb verdikleri d vitamininin içeriğinde ayçiçek yağı yazıyordu kağıdında, onu da araştırıp ocean d vitamini aldım içinde ödüllü zeytinyağı var yazıyor bebeğime vermeden önce bir damla tadına kendim baktım gerçekten zeytinyağı tadı geliyor tabi ödüllü olayı ne kadar doğru günahı onların 😂
F-Betul FatmaKrbkl Ocean oldukça ünlü marka sanırım; ben kendime Ocean mummy kullanıyorum çok memnunum. Temiz içerikli olduğunu biliyorum ama tabi dediğiniz gibi ne kadar doğru bilemiyoruz.😊
ygmrsylmz1 F-Betul rica ederim .Aynı ürünün d vitamini de var onun tadı güzel fakat kan damlasının biraz tadı kötü pekmez ve Demir yalamış hissiyatı veriyor zor içiyor Bebekler ama ben ocean da kullandım oda aynı hem mühendisoğlunun sayfasında da var içeriği temiz listesinde kolay gelsin 🌸
bitterikolata F-Betul sidefee kullanıyorum Sorun yaşamadım. Ama size başka bişey diyeceğim çatlak olayını biz çok çabuk çözdük bu meme ucu kremi var lansinoh sadece onu sürün bir haftayı bulmuyor düzelmesi
F-Betul bitterikolata Ay gerçekten mi, evde var deneyeyim hemen. Çatlak dışında görünüyor kaç kere gittik doktora denemediğim çok az şey kaldı ama hiç düzelme olmadı gibi. İnşallah benim bebeğim de iyileşiverir 🥺Çok sağolun.💐
Maviiii95 F-Betul Bestiron kullanıyorum ben ne kabızlık yaptı ne huzursuzluk ne kakada renk değişimi hiç birini yaşamadık şükür. Sağlık ocağının verdiğini bi kere kullandım bin pişman oldum
F-Betul bitterikolata Ben fito, macedosol, hametan, bepanten , penaten, kantaron yağı denedim geçmedi; şimdi hamazinc deniyoruz bakalım ama dediğinizi de yapacağım ek gıdaya geçmeden hallolsa keşke ne zormuş 🥺