F-Betul Merhaba arkadaşlar, bebeğim 4 ay 5 günlük oldu. Bugün sağlık ocağı kan ilacı verdi ama “kabız yapabilir” dedi. Bebeğimin poposunda çatlak olduğu için korkuyorum kullanmaya kabız , gaz yapmayan memnun kaldığınız bir kan ilacı var mı?
VERA19 F-Betul Sağlık ocağından verileni hiç kullanmadım bilemicem.Bestiron kullanıyorum ben memnunum.Demir damlasından kaynaklı kabızlık sorunumuz olmadı hiç🌸
Senemmm11 F-Betul bizede verdi gaz ve kabızlık yapabilir dedi adı vegaferon. İçeriğini okuduğumda paraben olduğunu gördüm. Oğlum zaten diş çıkaracak diye aşırı huysuz birde gaz sorunu eklenirse hiç başa çıkamam diye zaten vermeyecektim paraben olduğunu görünce tamamen vermekten vazgeçtim
Minikprenseselo F-Betul ben doktor tavsiyrsyle sidefer kullaniyrm normalde kizm kabiz bi kizdi o sorununuda halletti bi sknti yasamafm ama hrr bebekte ayni olmaya bilio canm
F-Betul Senemmm11 Aynen, sağlık ocağının verdiği şeyler neden böyle anlamıyorum. D vitamini de iyi değil diye biliyorum. Kızımın da diş sıkıntısı var sanırım, huzursuz; poposu da sıkıntılı olunca çok korkuyorum. Doktor kontrolümüz var bakalım haftaya kadar bekliyim buradaki önerileri de araştırayım biraz💐😊
FatmaKrbkl F-Betul hastanedeb verdikleri d vitamininin içeriğinde ayçiçek yağı yazıyordu kağıdında, onu da araştırıp ocean d vitamini aldım içinde ödüllü zeytinyağı var yazıyor bebeğime vermeden önce bir damla tadına kendim baktım gerçekten zeytinyağı tadı geliyor tabi ödüllü olayı ne kadar doğru günahı onların 😂
F-Betul Senemmm11 Ocean I duymuştum temiz içerikli diye ama kabız yapıp yapmadığını bilemiyorum. Doktora belirtmek gerek.
Astalavistababy F-Betul sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum doktorunuzun tavsiyesi ile bestiron demir ilacı kullanıyorum İçinde C vitamini var emilimi yüksek yan etkisi olmadığını söylemişti
F-Betul sevgiic Teşekkürler bakayım ben de umarım benim kullanacağım ilaç da yapmaz, çok kafama takıyorum bu durumu. 🥺
Alis05 F-Betul bestiron kulllanıyorz biz ama sağlık ocağının verdiğini ilk gün sabah kullanmıştım akşam kızım çatlıcak gibi ağladı çok kötüydü bidaha vermedim