F-Betul bitterikolata Ben fito, macedosol, hametan, bepanten , penaten, kantaron yağı denedim geçmedi; şimdi hamazinc deniyoruz bakalım ama dediğinizi de yapacağım ek gıdaya geçmeden hallolsa keşke ne zormuş 🥺
bitterikolata F-Betul valla onlar hiç geçirmedi aynı ben de öyleydim yavrum kolikti e çatladı popo tabi. Bu krem bi haftada geçirdi inşallah sende de işe yarar
Selin5335 F-Betul sağlık ocağınınkini kullanmıyorum paraben var onda sidefer kullanıyorum kabızlık olmadı hiç
suhedaborekci F-Betul Sağlık ocağının verdiği hiç bir ilacı kullanmadım bende. 9 aylık kızım. Bestiron vermişti doktorumuz. Kullanıyoruz ve kabızlık sorunu yaşamadık hiç çok şükür ki🥰
F-Betul suhedaborekci Çok şükür ben de kullanamıyorum okuduklarımdan sonra inşallah benim kızım da olmaz 😊💐
Herhangibirmom F-Betul dişleri çıktıktan sonra da boyama yapıyor dişlerde değdirmeden vermeniz gerekiyor oda çok zor içeriğide pek temiz değil. Ben sideferden çok memnun kaldım hem severek içiyor hem diş boyamıyor kabızlık, gaz gibi bir sorunda yaşamadık tavsiye ederim.
Cokmucokbilmisimne F-Betul merhaba benim doktorumda kabız yapabilir dedi zaten bebeğim kabız olduğu için çok çektim sidefer kullanmaya başlayacağım bende herkes memnun idi bu damladan