-civcivlerim- Evet kullanıyorum hala 😔Bir tanesi şükür iyi ama diğerinde hala gaz var ,ikisinde erkek Benimkilerin haliyle gaz sorunumuz daha fazla oldu.Ben bir çok ilacı denedimbfayda bulamadım şimdi yaklaşık iki aydır Mommysbliss kullanıyorum kurtarici oldu birbde mama için Aptamil Conformil tavsiye ederim bizi onda baya rahatlattı