BKumsal -civcivlerim- Onu denemedim ama ilk etapta dışkılıyordu sonra kabız yaptı. Zaten geciken kakasi vardı. O da olunca tamamiyle bıraktım. Yalniz mamalar her çocukta farklı etkiler yaratıyor. Mesela Sma da iyi bir mama ama bizimki kusuyordu onu.