2 ay 2 günlük ikizlerim var aptamil kullanıyorum doğduklarından beri küçüğüme son zamanlarda mamayı mümkün değil içiremiyorum kriz geçiriyo ağzına değdiği an bebelac gold almayı düşünüyorum. Bu mamayı kullanan anneler memnumusunuz kilo aldırmadı boy uzatması aptamile aynımı? Yoksa aptamile devam edip zorla vereyim mi çok çaresiz kaldım biberon değiştirdim banamısın demiyor hızkı hızlı çekip birden tükürüyo çok yoruldum artık büyümicek hastalanınca diye düşünmekten🥺