Benim kuzum 8. Ayında 8300 şimdi 9 giricez 200 gram aldı benim de gözüme zayıf geliyor ve bu ay 200 gram aldı diye çok üzülüyorum çünkü yemiyor asla zorla yediriyorum.İştahsız bebek çok zor allahım kolaylık versin evet zayıf gibi ama sağlıklı şükürler olsun .Biz anneler bunu bi anlasak ama yok kızımla aynı doğmuş bir bebek görüyorum o tosbik öyle moralim bozuluyor ki yan yana getirmek istemiyorum .Bir de aptal toplum baskısı var tabi bu bebek zayıf annesi bakmıyor musun ? O zaman diyeni öldüresiye dövsem rahatlayamam o kadar sinir oluyorum .Zaten yemeyince strese giriyorum evde huzursuzluk oluyor çünkü o yemiyor ben ağlıyorum .Allah öyle bir yürek vermiş ki aman boşver ne kadar yerse yesin diyemiyorum