Ymym Millette takmış kilo konusuna benim kızım da 13 aylık 14 kg obez olcak annesi az yedir diyorlar evet insan ister istemez üzülüyor sinirleniyor. Ama çok şükür sağlığı sıhhati yerinde ben annesiyim bilinçliyim de çok şükür kimseyi de ilgilendirmez benim bebeğim o yüzden bende mesela takmamaya çalışıyorum.