Ymym bizde 8 buçuk aylıkken doktor kontrolünde 7.180 gram çıktık doktor zayıf dedi önemli olan 1 yaşında doğum kilosunun 3 katına ulaşabilmiş olması bence o kadar kafanıza takmayın doktorumuz 3 ay takip edelim dedi bakalım hayırlısı ama benim bebeğim çok hareketli o yüzden ben zaten kilo almasını beklemiyorum buna bile şükrettik resmen eşimde bende ailelerimizde