Dilara_1393 Henüz çok küçük. Uzmanlar 2 yaşına kadar beraber uyumayı öneriyor. Zaten hayatları boyunca sizden ayrı ve bağımsız olucaklar. Neden ayırmak istiyosunuz? Ben doğduğundan beri beşiğini yatağımla birleştirdim öyle uyutuyorum, hen ben rahat uyuyorum hem o, birbirimizi hissetmemizi çok seviyorum, hatta ilk 2 ay koynumda uyuttum, göğüsüme uzanıyordu. Alışır yapma dediler hiç te alışma olmadı şimdi zorlasam uyumaz. Kendi kendine uyuyor.