Dilara_1393 mirayilknurtolga haklısınız beşiği bambu tekerlekli gündüz salona getiriyoruz gece odamıza götürüyoruz götür getirnyaomaktansa artık odasında mi yatirsam diye düşünmeye başladım odasında ki beşiği de çok güzel çünkü bı an evvel kullanmaya da başlamak istiyorum sanırım o da etkiliyor beni🙈🙈
mirayilknurtolga Dilara_1393 öncelikle öğlen uykuları ile başlayabilirsin getir götür yapmaktansa koca beşiği. Hem biraz orda zaman geçirmesini sağlarsın, hem de odasına alışır.
Dilara_1393 mirayilknurtolga evet çok mantikli ama gündüzleri de çok sıçrayarak uyanıyor bi kaç zamandır o yüzden ayağımda tutuyorum bölünmesin uykusu diye mikirdaninca sallamaya başlıyorum hemen ama deneyecem söylediğinizi
Frozen Dilara_1393 kucuk ama yaa😊 besigi yatagimin dibinde. 3 aylik kizim bazen tükürüğünü yutamayip panik oluyor. Bunlari da düşünün odayi ayirirken
Dilara_1393 Frozen ay evet tükürük mevzusu bizde de oluyor oyleki uyanıkken gülüyoruz artık heyecanlanıyor birde eşim de artık severken salak yine heyecan yaptı diyoruz😀 salak aptal bı çeşit sevgi gösterisi de bizde halamizda maymun surat diye sever😀🙈🙈🙈
Zeytin_cekirdegi Dilara_1393 7 aylık oğlumla ikimiz koca yatakta yatıyoruz babamız başka odada.ayrılmak çok zor nadıl olacak bilmiyorum😂 birde beni engelleyen gece sık sık uyanması
Dilara_1393 Zeytin_cekirdegi ya çok güzel olsa gerek ☺️ biz hiçbir şekilde düzenimizi değiştirmedik doğduğu günden beri ben eşimle birlikte yatağımizda oğlumuza beşiğinde 🙈
Zeytin_cekirdegi Dilara_1393 güzel tabi😊ama biz mecbur kaldım sepet beşik vardı sıcak gecelerde dönemiyordu beşiğinde uykusu hep bölünüyordu bende yanina aldm mecbur
bsrkya Dilara_1393 1 yaşında oğlum bizim pdamızda park beşikte yatıyor doğdugundan beri 2 yaşından önce odasını ayırmayı asla düşünmüyorum
tospikannesii Mom030 koca yatakta ikimiz yatıyoruz 1 aydır, eşim yok gece ☺️ Yatağın enine yatıyoruz, kafalarımız yakın ama vücudum uzak yatıyorum, çok şükür hiçbir sorun olmadı daha ☺️Onun nefesiyle uyumak çok güzel
ZeynepEceninAnnesii Dilara_1393 15 aylık kızım hala bizim odada kendi beşiğinde uyur 🥰 ayıramadım bi türlü bizim odadan 🙈😅
Ayza20 HonKiPonKiDoNiNo aynı bizde öyleyiz bazen eşime beşikte sen yat rahat edemiyoruz biz diyorum 🤦🏻♀️🥰🥰🥰
cydcvk Dilara_1393 4 buçuk aylığız yanımda beşikte yatıyor. Elele uyuyoruz 😍 bazen sabah benden önce uyanır hiç sesini çıkarmaz anasını seyreder papatyam🌸
minikkalp Dilara_1393 bebeğim 1aylik babası ile benim ortamda yatıyor.besigi yatagimizin yanı başında oraya bile koymaya korkuyorum bişey olursa farkedemezsem falan diye 🤷
Planetree tospikannesii ya ben korkuyorum burnu kapanır nefes alamaz yada ezilir fln diye o yüzden hep anne yanı besiğine koyuyorum biraz büyüsünde rahatca sarılıp uyumak istiyorum bir an önce 🤣
tospikannesii Planetree hiçbir şey olmaz, sadece vücudunuz uzak kalsın bebeğinizden, kafam dibinde, vücudum çapraz duruyor. Hiçbir sıkıntı olmuyor 🥰