Dilara_1393 ben 5aylık olduğu gece ayırdım odasını. Bizim odamızda beşikte yatıyordu ve sığmıyordu. Sığmadığı için de her döndüğünde uyandırıyordu kendini. Doğduğundan itibaren her gündüz uykusunu kendi odasında karyolasında gece uykusunu bizim odada beşiğinde uyudu 5 aya kadar.
Şimdi o odasında karyolada sere serpe yatıyor valla. 6 ay 17 günlük oldu. Halimizden memnunuz.
Sen annesin, senin evin, senin bebeğin.. En doğrusunu sen bilirsin.