Dilara_1393 benim kızım 3 ay 20 günlük, yatak odasında birlikte yatıyoruz, baba kızımızın odasında tek kişilik bazada😂 bizim de kızımızın odasıyla yatak odasının kapısı yan yana, 4 yada 5 aylık olana kadar beraber yatmayı düşünüyorum, ondan sonra kamera alıp odasında uyutmayı deneyeceğim, uykum hafif her sese uyanırım ama garanti olsun diye, bir de uyandığım gibi görebilmek için kameralı telsiz almayı düşünüyorum. En iyisini siz bilirsiniz ama daha çok küçük sanki😊