Nilinannesiii oğlumunda 2 / 2, 5 aylıkken salyası ağlaması durmuyordu. 3 buçuk aylıkken 2 dişi birden patladı. Şimdi 8 aylık 8 dişi var. En son dişi 2 ay önce çıkmıştı. Bize de erken daha o diş değildir diyorlardı. Ama dişmiş yani. Sizin bebe de erkenci olabilir 🤩😁