Nilinannesiii bizim de iki buçuk aylıktı başladı iştahsızlık,huzursuzluk panikleyip doktora götürmüştüm diş çikariyormus meğer şimdi üç buçuk aylık beyazlık var sağ alt tarafta dişi herhalde o patlamamış patladığını nasıl anlarız ki çok huysuz hala ama