sirdaass biberonlarımı mahvetti benim biberonları öle yağlı yağlı yapan bebeğe neler ypmaz diye düşünmedim değil o yüzden bıraktım bende bebelacı yağlı derken hanı bardaga sıvı yağ dökersin sonrada sabunsuz yıkarsın yağ kalıntısı kalır ya öle bi kalıntıydı. Bir kaç tane mana denedim bize iyi gelen hıpp le sımılac her bebekte farklı olabılır ama hıpp benım kızı doyurmuyodu😊sma kabız yaptı. Similac verdiğimin 3. Günü büyük abdestini yaptı kabız olan bebik. Humana ve aptamilde kullandık ama sevmedi kustu hep.