Sultaslan sirdaass sirdaass merhaba ben Aptamil kullaniyordum ama çok sancı yaptı araştırıp en iyisini bulmaya çalıştım şimdi hipp organik combiotic kullanıyorum 👍
sirdaass Sultaslan evet bugün eşime onu aldırdım aptamilden bi tık daha fiyat olarak yüksek ama aptamil kadar asla köpürmüyo
Sevtappp sirdaass Biz bebelac gold kullanıyorduk çok Gaz ve kusma yapıyordu sma denedik oda kusma yaptı en son humana yı keşfettik ne kusma ne gaz çok memnunuz.
sirdaass Sevtappp demek bebekten bebeğe farkediyo sürekli değişik mama vermek istemiyorum ama güzelini de kızıma yarayanını da bu şekilde bulucam sanırım
sirdaass Ozoss bugün hipp aldım az önce verdim yine kustu ama bakalım kaka sorunu olucak mı deneye deneye bulucaz artık bi yolunu
Ozoss sirdaass bizde kusma sorunu olmadı bebekten bebeğe değişiyor aslında deneye deneye bulmanız daha iyi olacaktır 😌 Alışma sürecide tanımanız gerekiyor mamaya
Deletedmom5284 sirdaass hipp çok iyi çok güzel kaka yaptırıyor aptamil ve hipp i karıştırıp veriyorum bazen de Aptamil ile bebelac gold u
sirdaass Deletedmom5284 derdim zaten kakasıyla aptamili kullanmaya başladığımdan bu yana aşırı zorlanıyo yaparken
Sadiyealp sirdaass bebelac gold aşırı güzel bi mama yaklasık 7 aydır kullanıyorum hiç bi skntı yaşamadım
Deletedmom5284 sirdaass bende hippte buldum çözümü en güzel o kaka yaptırdı günde bir kere mutlaka yapıyor hipple birlikte ☺️☺️ bazen 2 de oluyor
sirdaass Deletedmom5284 aptamille de yapıyodu kaka ama cok zor ağlaya ağlaya 🥺 inşallah hipp iyi gelir
Deletedmom5284 sirdaass inşallah canım inanıyorum iyi geleceğine düzenli kullanımda bağırsakları düzene sokuyor
Merveturksoy sirdaass bebelac benim bebeğime yaramadı mahfetti çocuğu sma optipro çok iyi geldi hem besleyici hemde çok güzel kilo aldı
Asilinannesiiiii sirdaass doktor bana aptamil dışında hepsini kullanabilirsin demişti hipp aldım ama kabız yapıyor şimdi bir de similac denicem