sirdaass Kızçeler aptamil veriyorum kızıma ama mama önerisi olan var mı ? Hipp veya bebelac nasıl mesela anneler
yaz06 sirdaass ben nerdeyse hepsini denedim aptamil bizde gaz yaptı . Boncuk kıızım en çok hıpp ve sma sevdi . Deneyerek bul canım her çocukta Farklı etki edebiliyor mamalar .
Birannebirfurki sirdaass çoğu kişi bebelac golddan çok memnun ama kakasını 3 4 günde bir yapıyo o yüzden smayı deniycem elimdeki bitince
YasemiNYagmur1 sirdaass SMA 🙋🏼♀️ Doğduğundan beri içiyor ne kabız ne gaz yaşamadım sadece fazlasını çıkartıyor ben çok memnunum hem de şişirmiyor bebeği
Fatosinal-07 sirdaass evet 3 aylığız aptmwil kullanıyoruz kabız değil normal kakası ama yaparken çok ağlıyor ya
sirdaass Birannebirfurki kaka yapmakta zorlandığı için değiştirmek istiyorum 🥺 günde iki kere yapıyo ama çok ıkına ıkına
Echche Birannebirfurki bende eskiden sma kullanıyordum. Ama sma değişti yeni paketi cogu bebegi mahvetti hic yaramadı. Benim oğlum da dahil. Burda da çok arkadaş ayni ortak problemleri yaşadı. Sma artik iyi değil boşuna risk alma denemeye çalışıp. Sma yeni paket yaz Burda bir araştır. Şikayetleri görünce almazsın zaten
Mommy_Tugsa sirdaass ilk doğduğunda nòbetci eczanede aptamil vardı mecbur aldik ama icinde gdo var diye duymustum. Sonra sma aldik kızimda kabızlık yaptı doktor hipp önerdi organikmis kabızlığıda gitti kusması gazida yok çok şükür biz memnun kaldik
Ozoss sirdaass aptamilden hipp e geçtik çok memnunuz🙋🏻♀️ Gaz yapmadı ıkınmıyor daha rahat cıkarıyor öneriyorum 😌
Ozoss sirdaass evet kabız oluyordu , alışma sürecinden dolayı bırakmak istemedik hemen ama alışmadı malesef .
sirdaass Ozoss bugün hipp aldım az önce verdim yine kustu ama bakalım kaka sorunu olucak mı deneye deneye bulucaz artık bi yolunu
Eflin27 Sma kullandim ilk 2ay sonra baya ishal yapti aptamile gectik oda hem gaz yapti hemde doyurmuyordu suan 2,5 aydir bebelac gold kullaniyoruz sukur sorun yasamadik kilo alimi felanda guzel sukur