sirdaass kilo takıntım hiç olmadı her ay 700 800 Gr aliyordu zaten. Ama bu ay 400 almış olması gerekenin altına düşmüş dedi doktorumuz. Bu yüzden biraz üzüldüm kendimi yetersiz hissettim bebeğimi yeterince besleyip ilgilenmedim mi diye kendimi sorguladım. Bebelac kullandığımız aylarda kilosunu iyi alıyordu gibime geldi bu yüzden bu ay tekrar deneyeceğim