Bende 10 gün önce kestim emzirmeyi. İlk günler cok şişti göğsüm. Doktora sordum az az sağ dedi. Gecmezse ilaç başlayalım dedi. İnternette arastırdım ilacın yan etkisi cokmuş baş dönmesi uyku vs. Bende korktum başlamadım. Adacayı içtim. Göğsüme limon sürdüm ve taze nane koydum. Şimdi süt azaldı acıma gecti ama emzirdiğim göğsümde ufak bir sertlik kaldı beze gibi. Bu normal mi acaba gecer mi?