efe_2020 MIRACAYAZINANNESI Ben kullanmıştım ilaç 3 yıl önce ölü doğum yaptım dr süt için bi ilaç verdi şişede iki tane vardı yarım yarım iç dedi sütüm geldi aktı sonra çekildi ama bi yan etkiside olmadı . Şişede 2 tane olduğu için bende çok korkmuştum yan etkilerine hiç bakmadan kutusunu çöpe atmıştm
Mom106 MIRACAYAZINANNESI tavsiye etmiyorum asla yapma bunu kendine ve bebeğine 🥺 illa kesmek istiyosan lahanaları buzluğa koy ve göğsüne tut o zaten akıyo ve kesiliyo ara ara sağ göğsünü öyle kesilir ama kesmenin sebebi ne?🙄
MIRACAYAZINANNESI Deletedmom9 piyasada bildiğim dostinex ve parlodel diye geçen ilaçlar var. Ben sağarak veriyorum 5 aydır hep mastit oluyorum bebiş emmedi beni. Doktor sütüm kesilsin diye ilaç verdi ama korkudan başlayamadım.
MIRACAYAZINANNESI Asafeymeninannesi bebiş emmiyor beni. 5 aydır sağıyorum sagdigim halde bile hep tıkanıyor göğsüm. Normal şartlarda bırakamıyorum hemen iltihap oluyor. Doktor verdi ilaç ama yine tıkalı gogsum ilaca başlayamadım
Asafeymeninannesi MIRACAYAZINANNESI Sütün kesmesine sebebiyet veren bitkiler var. İlaçla sütünüzün kesilmesi istemiyorsanız onları deneyin Tıkanan göğsünüz içinde dayanabileceğiniz sıcaklıktaki suyun altına girip tarakla göğsünüzü tarayın. Çıktığınız gibi de sağım yapın. İyi gelecektir inşaAllah
MIRACAYAZINANNESI Asafeymeninannesi ahh ahhh 5 aydır neler yapmadım neler kaynar suyu tasa koyup eğildim buharıyla açılıyor diye. Memem yandı buhardan. Defne sabunu lahana tarak duş başlığı sıcak su torbası. Aklına ne geliyorsa yaptım. 2 günde geçiyor ertesi gün yine aynıyım. 5 aydır iteleye iteleye geldim. Bu kadarı bile beklemiyordum. Bitkisel geçebileceğini sanmıyorum hemen mastit oluyorum. Ilaç verdi doktor ama yine şişecek diye korkuyorum çünkü ilaca başlayınca sağma dedi
Asafeymeninannesi MIRACAYAZINANNESI İlacı kullanmaya başlayın derim. Uzunca bir süre çekmektense bir kaç gün dişinizi sıkın Hayat işte.. Kimi sütüm olsun diye direnir,kimi ise kesilsin diye Neden sağım yaparak içirmiyorsunuz miniğe ?
Birgul32 MIRACAYAZINANNESI merhaba bende sütümü bir hafta önce kestim göğsüm enfeksiyon oldu mastit olmasın diye antibiyotik aldım antibiyotiklere devam ederken taze nane ve taze maydanoz yedım bolbol adaçayı da sütü azaltıp kesıyor iki gün zor oluyor göğüslerin sisiyor taş gibi oluyor agrı sızı yapıyor hatta sürekli süt damlıyor göğüsten sakın sağma on gram bile sağsan gene süt dolar göğüs pedi koyma o sütü emdikçe süt emiyor eski bir tişörtünü kes onları koy göğüs ucuna ve günde dört kere soguk buz uygula şana tavsiye edebileceğim bunlsr bır hafts uğraştım bende bu hafts kestirdim sütümü
Sebihaela MIRACAYAZINANNESI ben ilaç içtim iyi geldi tabiki şişti acı çektim biraz ama ilaçta ağrımı azalttı
MIRACAYAZINANNESI Asafeymeninannesi 5 aydır sağarak iciriyorum zaten ama çoğunluk antibiyotikli süt içiyor bebeğim. Çünkü göğsüm şişiyor iyilesmiyorum doktor antibiyotik veriyor ve her gün göğsümü açmak için uğraşıyorum. Psikolojikmen yıprandım bebegimle ilgilenemiyorum
Busram57 Asafeymeninannesi dedi ya mastit oluyorum sürekli diye. Kim bilir neler yaşadı, hem kendi tercihi ister emzirir ister sağar isterse keyfinden emzirmez ..
Miran2020 MIRACAYAZINANNESI off bu mastit çok kötü birşey bende oldum durup dururken nasıl hastaneye yetiştim o ateşle ve titremeyle bilmiyorum serum aldım iğneler aldım su gibi terledim günlerce bebeğe zor baktım tekim bir de kabus gbiydi halen ilaçlarım bitmedi inş tekrarlamaz çünkü bende sağıyorum bebeğim uzun süre yoğun bakımdaydı doğduğunda kesinlikle beni emmiyor hep biberon :((((
limonlukarpuzzz MIRACAYAZINANNESI canim hastanedeki sağim makinarini denedin mi bemim tikandigi zaman doktorum dogumhaneye yolluyordu onlardaki cihazlar çok kuvvetli baya iyi sagiyor. Tıkaniklgi açiyor Yada elindeki makina mi iyi değil acaba sagiyorsan bu şekilde olmamasi lazim.
cankuzularim MIRACAYAZINANNESI bunlar sütü kestiğine eminmisijiz😳 ben nana maydonoz yedim sutleneyim diye 🤣🙄
MIRACAYAZINANNESI Birgul32 şu an antibiyotik kullanıyorum 3.günüm 4 gün daha kullanacam. Antibiyotik kullandığım halde gogsum sertleşti yine. Böyleyken sütü kesemem demi açmam lazım
Birgul32 MIRACAYAZINANNESI ben antibiyotiklerim bitmeden kestirdim sütü benim göğsümde tas gibi oldu iki gün zorluğunu cektım çocuğumu kucağıma alamadım göğsüme kolum çarpsa canım yanıyordu gece sağa sola yatamadım ama iki günün sonunda göğsüm yumuşamaya süt çekmeye başladı sabredersen yaparsın ve su sekılde yap iki saatte bir sagıyorsan yarın üç saat ondan sonra dört daha sonrs altı saate çıkar ondan sonra bırak sağma bir daha ıkı gün zorun var dayanırsan sonra rahatlıyorsun .
MIRACAYAZINANNESI Birgul32 sağmanin arasını açarak sütü kesmeye çalıştım ama yine mastit oldum. Peki dar sutyen takın ya da bişeyle sarin diye okudum siz yaptınız mı öyle
Birgul32 MIRACAYAZINANNESI sütyen insanın göğsünü daha kötü yapıyor ben takmadım serbest bıraktım bez koydum iki göğsüme antibiyotık kullanırken bırakmaya çalış merak etme antibiyotik kullanırken sertleşir mastit oldu sanırsın ama olmuyo o sütun dolduğu için oluyor göğsüne dıkunamazsın ağrı dan sızıdan duramazsın sağım saatini. Arasını aça aça bırakmaya başla zamanla olur dayanabilirsin iki gün zorun var