VDL-61 sonrası için temelleri şimdiden atmak gerekiyor aslında. Yoksa odayı ayırmakta çok sıkıntı çekerim 🤔 En iyisi bende öyle yapayım. Belki birkaç gün Veya hafta uyanır sıkıntı yaşarım ama sonra alışır belki. Denemekten zarar çıkmaz. Tavsiyeniz için teşekkür ederim 🥰