İyi akşamlar canım anneler. Öncelikle İzmirde yaşananlardan dolayı çok üzgünüm ve güzel İzmir’imize oradaki kardeşlerimize geçmiş olsun diliyorum. Allah yardımcınız olsun daha büyüğünü yaşatmasın.
Geleyim soruma. (Tabii tek derdimiz bu olsun Allah can sağlığı versinde..)
Benim 4 ay 8 günlük oğlum var. Zaten biliyorsunuz yenidoğan döneminde bir rutin oluşturulmaz. Benim bebeğim yaklaşık 15 günlükten sonra gündüz uyumamaya başladı emzirdim, ayağımda salladım , beşikte salladım uyumadı. Zaten gazlı bir bebekti. 2 buçuk aya kadar falan gece 2-3 defa uyanırdı. 3. Aydan sonra biraz uyku düzenimiz oluşmaya başlamış gibi oldu. Yani şöyle anlatayım; mesela akşam 19.30 ve en geç 22.00 arası uyurdu. Emzirerek uyutuyorum. 1-1.5 saat memede kalır. Bu saatler arasında uyuyunca en erken 4.30- 5.30 gibi kalkardı. Hatta bazen sabah 7 yi bulurdu. Ama gündüz uykumuz yoktu. Fakat 2 haftadır uykudan eser kalmadı. Ben yatarak emziriyorum. Beşiğine koyar sabah uyanınca yanıma alırdım. Şimdi gündüz uyumadığı halde gece 11 lere kadar uyuyamıyorum. Hadi uyuttum. Yarım saate uyanıyor. Uykusu kuş gibi oldu. Alıp beliğine bile koyamıyorum. Yanında yatırıyorum. Çok yoruluyorum. Nasıl büyüyecek bu çocuk. Neden böyle oldu? Bu böyle mi devam edecek? Ne yapmalıyım? Bilgisi önerisi olan annelerimiz yardımcı olup tavsiye verir, tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.. Şimdiden teşekkürler🙏🏻