TospikOglusum Benim aslında gidişatım normaldi. 38+5 te doğum yaptım. 38+3 te girdiğim nst ti beğenmediler. Tekrar nst ye girip çatı muayenesi yaptılar. Suyumun çok fazla olması ve plesanta sarkması sebebi ile yatış verdiler. Sonra ne olduğunu anlamadan apar topar sezaryene aldılar. 22 Haziran’da doğum yaptım canım. Sen hangi şehirdesin?