Havvaabag Çok geçmiş olsun, minik adam için üzüldüm ama eminim çabucak iyileşecektir. Dün sabah yaptırdık akşam 2 kez ağladı canının yandığını hissettim. Çok üzüldüm ama fitil ve şurup sayesinde sanırım kolay sakinleşti. Gecemiz de güzeldi şükürler olsun. Eski enerjisinde devam ediyor bugün. Sanırım 2-3 güne bi şeyi kalmaz. Yani umarım. 😊
Biz Sarp beye gitmeden önce Medicalpark’taki doktorumuza 6.ay kontrolüne gittik, o muayene sonrası sünnet uygundur yazısı verdi bize. Çünkü oğlumuz prematüre doğduğu için, düzeltilmiş 4,5 aylık oluyor. Sarp bey bu izni talep etmişti bizden. Umarıö enfeksiyon muhabbetini yaşamayız, çok korkuyorum ben o durumlardan. Siz de hemen atlatırsınız umarım. 🙏🏻🧿