Havvaabag biz 29 haziran 2019 da Antalya MEYDAN TIP hastanesinin ,"meydan" şubesinde 5 yaşındaki çcuğumuzu sünnet yaptırdık. KESİNLİKLE tavsiye etMİYORUM!
Sarp isminde bir üroloji uzmanı bir doktor yaptı. kesinlikle çocuk psikolojisinden anLAMAYAN, kaba bir doktor.
sünnetin başından itibaren doktor Sürekli sinirli davrandı, çocuğu sürekli korkuttu,BAĞIRDI , TERS TERS KONUŞTU.
KISACASI. çok sinirlendik doktorun durumuna! çocuğumuzu o doktora sünnet ettirdiğimize GERÇEKTENçok pişman olduk ve şuan vicdanen de çok rahatsızım.
Sünet daha yeni yapıldığı için şuan düzgün yapmış mı tam belli değil. En büyük korkumuz da o !
zaten bir de sorun çıkarsa, o doktor kanunen bizden kurtulamıyacak!
Çocuğunuzun sünnetini gidin başka yerlerde bu işi profosyanel yapan (insanlara ve çocuklara nasıl davranacağını bilen ) doktorlara yaptırın. !!