Minikbirkalp antropologanne teşekkür ederim cnm bnm rabbim seninde yavruna uzun ömür versin bütün kötülüklerden korusun inşallah yani tek zıbın banada az geldi kışın üşür die düşündüm ince bi pijama takımı daha mantıklı sanki 🥰❣
antropologanne Minikbirkalp Ağzınızdan bal damlıyor ne güzelsiniz💞 Evet bende sadece zıbınla üşür diye düşündüm. Pjamayla daha iyi oluyor😂
Bbabba Seyyahyol sıcaklık ölçmedim hiç ankarada yaşıyoruz evimiz gece ekstra serin. Atlet ve külotlu çorabın üstüne giyriyorum
pnar92- NhLpRn içine ne giydiriyorsun canım benim de 1.7 tog oda sıcaklığı 22-24 derece arası oluyor ince pijama ve kısa kollu zıbın giydiriyorum üşüyor mu diye endişeleniyorum açıkçası
NhLpRn pnar92- ben sadece çıtçıtlı atlet giydiriyorum içine. İlk gün uZun kollu ince zıbın giydirdim terledi
bsrkya Seyyahyol En kalını 2.8 tog bende onu kullanıyorum içine kısakollu zıbın ve yazlık şort giydiriyorum şuan ama havalar daha soğuyunca uzun kollu pijama takımı giydirmeyi düşünüyorum
serapalp Minikbirkalp 2.8 ise sdc zıbın yeterli bu bildiğin kışlık yorgan görevi görür çünkü . Pofuduk seni nasıl kalmış öyle 😅😍
Smgsydn Minikbirkalp birde biraz büyük olunca rahat edemedi bizim minik. Hemen küçücüğünü aldım bilgin olsun.
Mom870 Seyyahyol ya ben aldım ama rengi soldu bir tuhaf oldu sarı rengi renklilerle attım kolları morardı kendi rengi soldu yani ben hiç memnun kalmadım o açıdan
Smgsydn Minikbirkalp değiştir mutlaka büyük almıştık bizde ilk rahat edemedi o gece sıkıntı yaşadık hemen küçüğünü aldık
pnar92- NhLpRn bende ilk öyle yaptım sonra üşüyor gibi geldi bugün uzun kol ama ince ve pijama giydirdim bakalım terlerse yarın sadece çıtçıtlı zıbın giydiririm bende
Durumevaninannesi Minikbirkalp bende 2.8 tog kullanıyorum içine sadece zıbın giydiyorum şuan için iyi üşütmüyor terletmiyor ama zamanla havanın durumuna göre soğuk olursa ince pijama giydiririm diye düşünüyorum.
Durumevaninannesi Seyyahyol üzerinde mutlaka yazar canım bende 2.8 tog olanını kullanıyorum. E bebekten de aldım 1.7 tog oda ama lcw daha iyi geldi bana kalite bakımından.
Astalavistababy Seyyahyol 1.7 tog olanını Ankara’da 10 gündür kullanıyorum sadece çıtçıtlı badi giydiriyorum içine o kadar memnunum ki lacivert renk üzerinde araba deseni olan benim kullandığım diğerleri kaç tog bilmiyorum