Seyyahyol canım ben 1.7 tog kullanıyorum evim çok soğuk değil memnunum terletme falan yapmadı ama şöyle bişey var benim bebeğim 6 aylık ama ben 12 aylık aldım içinde rahat hareket etsin iyikide öyle yaptım biraz bol ve çok iyi hareketlerini kısıtlamıyor ya çocukta sıkılmıyor içinde rahat uyuyo ☺️