Poncikbirannis Seyyahyol togdan bir turlu anlamayiyorum hangisinin kalinligi evime göreyse soğuk kisi düşünüp onu alıyorum. Waikikinin tulumundan memnunum
Seyyahyol _tospikannesi var ama üzerinde tog yazmıyor etiketin hangi bölümünü yazsam nette bilgi cıkar
Bulutbey Seyyahyol ben saha dün mağazadan aldım. 1,7 1.5 ve 2.5 olanları vardı. 1.7 aldım henüz kurumadı büyük ihtimalle yarın akşm anca kullanabileceğim
Sevgilimmm Seyyahyol LCW dekilerin üzerinde yazıyor hep. Mağazadan gittim.baktim, size denk.mi gelmedi acaba. Ben 1.7 tog kullaniyorum memnunum
Bbabba Seyyahyol sıcaklık ölçmedim hiç ankarada yaşıyoruz evimiz gece ekstra serin. Atlet ve külotlu çorabın üstüne giyriyorum
Minikbirkalp Kızlar bizede bu hediye geldi etiketinde 2.8 tok yazıyor lc waikiki de esimin arkadaşı çalıyor o hediye etti ama kullanacağım zaman altına ne giydirmeliyim kullananlar bilgi verebilir mi 🙂
Dtggtd Minikbirkalp bende de aynisi var cnm.pembesi .2.7 tog icine sadece ben atlet giydiriyorum o kdr
antropologanne Minikbirkalp Masallah yavrunuza çok tatlı annesi 🙏💞 Aynısının farklı rengi var bizde de. Ben içine ince pjama giydiriyorum.
serapalp Minikbirkalp 2.8 ise sdc zıbın yeterli bu bildiğin kışlık yorgan görevi görür çünkü . Pofuduk seni nasıl kalmış öyle 😅😍
Minikbirkalp Dtggtd ya o kadar sıcak tutuyor mu ya bunların bize göre olanları da varmı acaba bende çok üşürüm kışın kendime alırdım 😂😂
Esensn Hm de uyku tulumu var ayaksız onualmayı düşünüyorum sizde bir bakın isterseniz ve kullanan varsa bilgi verirse sevinirim
Deletedmom513 ben kullanmıştım sitede yazıyordu aslında 1.7 olanından bi kış giydi gece içine hiçbirşey giydirmedim evde 25 26 derece gibiydi hep hiç üşümedi
NhLpRn Etiketimde mutlaka yazar dikkatli bakın arkasından da kaç derece de hangisini giydirmeniz gerektiği yazar ben 1.7 olandan aldım 23 derecede kullanıyorum memnunum
pnar92- NhLpRn içine ne giydiriyorsun canım benim de 1.7 tog oda sıcaklığı 22-24 derece arası oluyor ince pijama ve kısa kollu zıbın giydiriyorum üşüyor mu diye endişeleniyorum açıkçası
Minikbirkalp antropologanne teşekkür ederim cnm bnm rabbim seninde yavruna uzun ömür versin bütün kötülüklerden korusun inşallah yani tek zıbın banada az geldi kışın üşür die düşündüm ince bi pijama takımı daha mantıklı sanki 🥰❣